Book et besøg​

​For at blive elev hos os, skal du sammen med dine forældre til en samtale med skolens forstander Marianne. For at blive indkaldt til en optagelsessamtale skal du og din familie sende os en ansøgning via skolens hjemmeside og afsende formularen med forespørgsel om et besøgstidspunkt.

Du er også velkommen til at ringe til vores forstander på 58 14 11 52, så kan vi sammen finde et tidspunkt, der passer dig.

Optagelsessamtalen foregår på Mariannes kontor og er en afslappet og uformel samtale mellem hende og dig. Vi taler om din nuværende skolesituation, dine fremtidsønsker, forventninger til dit ophold, og andre relevante emner. Det er altså hverken en eksamen eller en jobsamtale. Hvis ikke I har besøgt skolen tidligere, får I en rundvisning af nogle af skolens nuværende elever inden samtalen.

Samtalen tager ca. 45 minutter. Normalt går der ca. to uger før du får endelig besked om at du har fået en plads.

Ansøgningsskema 25-26

Ønsker i rundvisning? *
Søger optagelse i 9. klasse *
Søger optagelse i 10. klasse *

Send os en mail

Hos Efterskolen Solbakken har vi altid tid til at tale med dig. Ønsker du at høre mere om vores produkter, eller har du yderligere spørgsmål, så tøv endelig ikke med at kontakte os.

Du er velkommen til ringe til os på telefon 58 14 11 52. Du kan også sende os en e-mail til forstander@efterskolensolbakken.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.

Vurderet 4,5 ud af 5 baseret på 150 bedømmelser.​

Vi besvarer henvendelser inden for 48 timer.​​

Felter markeret med * skal udfyldes.

Firmainformation

CVR-nummer: 49015011

Ærtebjergvej 75, 4230 Skælskør

Klik her for rutevejledning

Du er altid velkommen til at kontakte os for mere information om Efterskolen Solbakken.