Værdigrundlag

Det er vigtigt for Efterskolen Solbakken, at tage udgangspunkt i den enkelte elevs situation.

Vi tror på:

• at øget selvværd er en afgørende faktor for elevernes videre liv

• at fagligheden styrkes ved at stille krav, men også ved at lytte til hinanden

• at fællesskabsfølelsen opnås ved at udvise omsorg og danne ramme om de gode oplevelser

• at demokratisk dannelse udvikles ved at give medansvar og indsigt i samfund og forståelse for mennesker

Værdigrundlaget er evalueret af bestyrelsen i løbet af vinteren 2014/15, og den ændrede ordlyd er godkendt på generalforsamlingen d. 10. maj 2015.

Vi søger ny kollega pr. 1. august 2024
05-03-2024
Har du lyst til at arbejde med unge ordblinde? Har du lyst til at indgå i et varmt, forpligtende fælleskab med stor indflydelse på dit arbejde?