Skolekredsen

​Skolekredsen:

En efterskole er en selvejet institution. Det betyder, at skolen skal have en bestyrelse og en skolekreds.

Som medlem af skolekredsen kan man bl.a. deltage i Gammel Elevdag som altid ligger om lørdagen før Kr. Himmelfartsferien. Det er også blandt skolekredsens medlemmer at der findes nye medlemmer til bestyrelsen.

Det koster 50 kr. om året at være medlem. Som betalende medlem af skolekredsen, er man også mere end velkommen til at deltage i den årlige Gammel Elevdag, som ligger i maj måned - ofte lørdagen før Kr. Himmelfartsferien.

Indbetaling til skolekredsen kan ske via vores konto: 5292 0000219665 eller via Mobilepay 42504.

Skolens bestyrelse

For at lade sig vælge til skolens bestyrelse skal man være medlem af skolekredsen. Bestyrelsen mødes typisk 4 gange årligt. Bestyrelsens medlemmer er desuden meget velkomne til at deltage i alle skolens arrangementer og udflugter.

Generalforsamlingen afholdes i maj måned.  Indkaldelse til generalforsamlingen sker via skolens hjemmeside; og eventuelle forslag til dagsorden skal være skolen i hænde senest 1. april samme år.

Generalforsamlingen 2023 afholdes tirsdag d. 23. maj kl. 19.00.

Der er indkaldt til ekstraordinær generalforsamling torsdag d. 10. august kl. 16.30. Eneste punkt på dagsordenen er valg af suppleant.

Vi søger ny kollega pr. 1. august 2024
05-03-2024
Har du lyst til at arbejde med unge ordblinde? Har du lyst til at indgå i et varmt, forpligtende fælleskab med stor indflydelse på dit arbejde?